haazaa kalaamu robbi

Wednesday, July 8, 2009

rehat

Assalamualaikum.
InsyaALLAH saya akan berehat untuk sementara waktu sehingga habis ijtima' untuk cuba beri tumpuan kepada amalan2 infiradi dan untuk dapat tawajjuh pada ALLAH semasa program ijtima' dijalankan.Semoga ALLAH beri taufiq kpd saya dan anda sekelian untuk betul2 manfaatkan masa untuk fikir dan risau atas ummat seluruh alam...Oleh kerana kelemahan saya dan anak2, mungkin kami akan kurang tawajjuh jika media2 elektronik ada di depan mata kami...tak tahan ujian...jadi saya simpan sementara perkakas2 ini dan insyaALLAH kita akan berjumpa lagi mungkin Isnin ini.
Jadi saya panjatkan doa agar ALLAH datangkan nusrahNya kepada kita khasnya di Malaysia dan seluruh dunia agar dapat menghidupkan agama yang sempurna dalam kehidupan kita.
InsyaALLAH saya ada buat posting baru DOA HIDAYAT di blog FAS E ANFAAS saya, bolehlah anda sama2 ambil manfaat...
Yang baik dari ALLAH...
Wassalam.

No comments:

haazaa kalaamu robbi