haazaa kalaamu robbi

Tuesday, February 26, 2013

BIAWAK KE BUAYA?


Assalamualaikum,
nak cerita skit...
cerita cerenti....

Skli ada pertandingan melawan buaya,
maka ramailah teruna yg sasa2 siap dgn perisai,
pedang, parang, dot dot dot...
lepas sorang, sorang terjun masuk dlm sungai...
ada yg mati, ada yg hidup...
nasiblah korg nak glamer cara korang kan...

Dalam pada havoc2 tu,
tiba2 desyummm!!!
seorg jejaka yg xde apa senjata tiba2 terjun ke dalam sungai,
waduh hebatnya dia!!!
berhempas pulas lah dia dlm sungai tu!
akhirnya dia pun keluar dari sungai dgn letihnya...
tah berapa ekor buaya yg dah ditumbuknya...

wartawan pun bkejau nak interviu...
kawan tu termengah2 x larat dah!
dia agkat tgn isyarat nanti!
saya nak tanya dulu...
erk! ok lah bagi chance!
hero katakan...

so dia pun tanya,

SAPA YG TOLAK AKU TADI???!!!!
GRRRRRRR!!!!

eh kot ye pon jgn sampai berguling2 beb!!!!
hua3!!!!
peace....
^_<

copy paste dr fb je...:)

2 comments:

hamdi said...

x paham~

fuad ansari said...

bukan nak jadi hero.. TERjadi hero pulak.. (",)

haazaa kalaamu robbi